خدمتی دیگر در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد:

پرداخت مطالبات پزشکان و کارکنان سال 1402 دانشکده علوم پزشکی اسدآباد.

 مهندس صادق نجفی فاتح، معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشکده ضمن ارائه گزارشی از پرداخت کارانه پزشکان و پرسنل دانشکده در سال 1402 خبرداد:

 در این گزارش ضمن قدردانی از زحمات کلیه پرسنل خدوم این دانشکده و ارائه گزارشی از پرداخت های صورت گرفته که با تلاش ها و پیگیری های جهادی ریاست محترم دانشکده، مدیریت امور مالی و رئیس گروه بودجه دانشکده صورت گرفته است را اعلام نمودند.
لیست گزارش و پرداخت مطالبات کارکنان و پزشکان دانشکده به شرح ذیل می باشد:

 پرداخت کارانه پرسنل و پزشکان تا پایان خرداد ماه 1402 که در این زمینه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ردیف دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سرآمد در پرداخت کارانه قراردارد.

 پرداخت کمک هزینه مسکن کارکنان تا پایان شهریور ماه 1402

 پرداخت کمک هزینه مهدکودک بانوان تا پایان شهریور ماه 1402

 پرداخت اضافه کار پرسنل: معاونت های آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی، توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، بهداشت و مرکز بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده تا پایان شهریور ماه 1402

 پرداخت فوق‌العاده ماموریت روزانه پرسنل تا پایان شهریور ماه 1402

 پرداخت حق فنی پرسنل مشمول دریافت حق فنی تا پایان شهریور ماه 1402

پرداخت اعتباری به مبلغ 38 میلیارد تومان بابت ساخت و تعمیرات پروژه های بهداشتی درمانی، شهری و روستایی، احداث دو باب اتاق عمل بیمارستان حضرت قائم(عج )، احداث مرکز ناباروری، احداث ساختمان ستاد دانشکده.

 مهندس صادق نجفی فاتح معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده در پایان از تمامی کسانی که با تلاشهای شبانه روزی و خستگی ناپذیر همکاری های لازم را در پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان دانشکده داشته‌اند نهایت تقدیر و تشکر را بعمل آوردند.

 مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد